Hertog - Reisverslag uit Ashbourne, Verenigd Koninkrijk van Walewein - WaarBenJij.nu Hertog - Reisverslag uit Ashbourne, Verenigd Koninkrijk van Walewein - WaarBenJij.nu

Hertog

Door: Walewein

Blijf op de hoogte en volg Walewein

11 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Ashbourne

Dit was dus echt een van de beste ochtenden van mijn leven: ik werd wakker naast mijn prachtige Ysabele. We hadden in een vrijthof overnacht bij Roges, was echt lachen, een pratende vos. Toch moesten we door, vroeg in de ochtend al, Roges was ook van de partij.
Even later komen we zo'n andere gozer tegen, zegt ie ineens: "Zozo, lekker ding! Wat moet je met die kneus? Kom mee naar mij." Toch niet te geloven? Dus ik vertelde hem dat ik Ysabele echt niet aan hem zou geven. En hij begint ruzie te zoeken, man! "Kom dan! Kom vechten dan!" Nou dat liet ik hem geen twee keer zeggen! Ik stroopte mijn mouwen op en rende op hem af. Er werden flinke klappen uitgedeeld! Hij lag bloedend op de grond, dus ik zei: "Laten we het hierbij houden, ik neem Ysabele gewoon weer mee en dan ga jij niet dood." Maar hij wilde persé doorgaan! Dus ja, ik had geen keus, ik ging maar door. RIP mislukte Mr. Steal Your Girl.
Het begon al donker te worden, dus we gingen een plek zoeken om te overnachten. Na even zoeken kwamen we een tent tegen, waar een Hertog met zijn ridders aan een tafel zat te eten. We vroegen om onderdak en werden superchill ontvangen.
Na een tijdje kwamen er mensen binnen met het lichaam van die jongen die ik had vermoord! De wonden begonnen direct te bloeden toen hij de tent in kwam, shit! En wat bleek: de dode was de zoon van de Hertog! Lekker dan! Ze hadden me door, ik probeerde me nog te verdedigen, maar zonder resultaat. Ysabele, Roges en ik belandden in z'n gevangenis aan zee. Er stroomde telkens water naar binnen, tot onze knieën! We kregen maar een beetje water en wat brood. Uiteindelijk kwam de bewaker binnen die me flink begon te meppen met een stok, maar met die stomme handboeien kon ik me niet verdedigen. Maar toen ging hij echt te ver: hij sloeg Ysabele! Ik werd zó boos dat ik m'n handboeien kapot trok, de bewaker neersloeg, z'n sleutels pakte, en er vandoor ging met Ysabele en Roges. We moesten eerst natuurlijk m'n Vespa ophalen. Maar het zat me niet mee vandaag, mijn Vespa Gringolet was nergens te bekennen! Gelukkig vonden we aan de zee een waterfiets waardoor we alsnog konden vluchten.
Uiteindelijk kwamen we aan bij een kasteel. En raad eens wie daar woonde? Schildknaap! Hij had al z'n shit weer terug en was weer helemaal de oude. Hij vroeg ons om zijn gasten te zijn. Daar zeiden we natuurlijk geen nee tegen! Maar.... Surprise, surprise: daar was die vervelende Hertog weer. Hij eiste mijn uitlevering en anders zou hij Schildknaap's kasteel met de grond gelijk maken. Natuurlijk vond Schildknaap dat niet oké, en de Hertog belegerde het hele kasteel. Maar Schildknaap en ik hadden genoeg van die stomme Hertog, dus hadden we hem uiteindelijk gevangen genomen! Nu moest hij me wel vergeven, en dat deed 'ie dan ook! Hij ging weer naar huis en we zijn eindelijk van hem verlost...

  • 14 Januari 2015 - 22:47

    Lancelot :

    Een pratende vos, yeah right. Eerst zien dan geloven! Ridderlijke groeten van ons allemaal Wein!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Walewein

Een van de Ridders van de Ronde Tafel

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 1256

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Queeste naar het magische schaakspel

Landen bezocht: