Beloftes - Reisverslag uit Ashbourne, Verenigd Koninkrijk van Walewein - WaarBenJij.nu Beloftes - Reisverslag uit Ashbourne, Verenigd Koninkrijk van Walewein - WaarBenJij.nu

Beloftes

Door: Walewein

Blijf op de hoogte en volg Walewein

10 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Ashbourne

Even een korte update: na deze nacht zijn Ysabele en ik dus weggegaan van het kasteel. Maar nu begon ik me om iets anders zorgen te maken. Ik had koning Amoraen namelijk beloofd Ysabele naar hem te brengen. Toen ik Ysabele dit vertelde reageerde ze teleurgesteld. Dit wilde ze namelijk niet! En daarom heb ik, zo dom als ik zijn kon, nog een belofte gedaan, maar dan aan Ysabele. Ik heb haar beloofd haar niet in de steek te laten. Deze belofte zal moeilijk zijn om te houden… En ik realiseerde mij op dat moment ook dat ik het Zwaard met de Twee Ringen nodig had om als beloning te krijgen voor het brengen van Ysabele naar koning Amoraen… Ik weet het heel even niet meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Walewein

Een van de Ridders van de Ronde Tafel

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 1259

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Queeste naar het magische schaakspel

Landen bezocht: